amandarock

Alla inlägg under juni 2011

Av Amanda Storm - 13 juni 2011 17:32

Tjabba, ladies and gentlemen!

Välkomma jordinvånare!!! (till min blogg)


Det var faktiskt ett tag sen. 

Men bara lugn, jag är på linan igen! (vet ej vad det betyder, hittade bara på)  Så... Om ni inte insett det än, så kan jag avslöja här och nu att det äntligen är SOMMARLOV!!! Hurra! (Har själv inte fattat) Men min STORA fråga till ER är: -Är det värkligen sommarlov, eller spelar folket oss ett spratt med datumet? Jag menar, hur kan det vara sommar? Och lov? Jag menar, NU?! Det kom ju så snabbt! Kan inte någon typ sänka hastigheten på tiden, för jag hinner inte med riktigt.

Men bara inte just nu, för jag ska nämligen på semester typ jättesnart så just nu skulle det faktiskt kännas lite trevligare om tiden gick bara liiiiite, liiite, liiiiiiiiiite 100 gånger snabbare!!! FÖR JAG ORKAR INTE VÄNTA...  

Krammmmmmizzar!

AMANDA 

PS... Sommarlov är till för att slappa (tycker jag) och ha kul och va' med vänner och familj. Så slösa inte bort 2 månader på att sitta inne (som även jag kan göra ibland, vilket jag inte borde) utan stick ut och ha kul!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min coola blogg! Rock och musik är det som gäller här. Är du lika beroende av musik som jag? Då är det här den rätta bloggen för dig.

Omröstning

Vad gör du mest på sommarlovet?
 Är med kompisar
 Cyklar varje dag
 Är uppe natten lång
 Bara slappar
 Shoppar snygga sommar-plagg
 Vet inte
 Drar på semester
 Solar
 Är med familjen
 Badar hela tiden
 Inget säskillt
 Olika saker

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards