amandarock

Alla inlägg under mars 2011

Av Amanda Storm - 30 mars 2011 17:05

Hallu allihopa!  


Jag vet att jag är lite sent ute med et här, men jag ska nämligen skriva lite om Melodifestivalen. Jo, ni vet ju alla att Eric Saade vann. Öhm... Jag tyckte inte att han skulle vinna. Däremot skulle The Moniker passa väldigt bra med sin låt i Europa, tycker jag. Men vi tycker alla olika, så ta inte illa upp. Jag tyckte också om Danny, Eric Saade och Swingfly. De var faktiskt bra. Någon annan här som INTE tyckte om Sara Varga? Hon skulle deffinitift INTE passat i Eurovision. Den lät som en blandning av en vaggvisa och... någonting, typ dansbandsmusik eller nåt.

Rösta gärna i min nya omröstning om vem DU tyckte skulle vinna i årets Melodifestival!  ------->                     


Have a NICE day!


Amanda  

Presentation


Välkommen till min coola blogg! Rock och musik är det som gäller här. Är du lika beroende av musik som jag? Då är det här den rätta bloggen för dig.

Omröstning

Vad gör du mest på sommarlovet?
 Är med kompisar
 Cyklar varje dag
 Är uppe natten lång
 Bara slappar
 Shoppar snygga sommar-plagg
 Vet inte
 Drar på semester
 Solar
 Är med familjen
 Badar hela tiden
 Inget säskillt
 Olika saker

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards