amandarock

Direktlänk till inlägg 11 februari 2011

I need YOUR help!

Av Amanda Storm - 11 februari 2011 15:15

Tja allihopa!  

 

Jo, idag har jag en sak att berätta. Och jag behöver värkligen er hjälp. Okej?? Bra. Jo, så här var det...

I tisdags var vi i simhallen för att ta tider till en simtävling som klassen ska vara med i. Ingen av tjejerna ville komma med i tävlingen. Säskillt inte jag!

Men när vi skulle simma två och två, så började jag simma crawl och så gick det jätte snabbt! Jag vet inte vad som hände.. Min hjärna sa att jag kunde ta det lugnt för jag ville ju endå inte komma med. Men resten av kroppen sa liksom att jag skulle ge allt och försöka. Och tydligen förlorade hjärnan dragkampen och jag fick sån bra tid att jag kom med i tävlingen!

Men idag (fredag) sa jag att jag inte ville vara med. Men då började hela klassen tjata på mig och bara: ''Kom igen Amanda! Du var ju jätte snabb! Klart du ska simma, du är jätteduktig!''

Men vadå?? Jag är ju faktiskt livrädd för vatten! Och första gången vi tog tid så lossnade min bikinitopp! Ingen kanske såg det då, men nästa gång kanske de gör det! Jag vägrar ta risken.

Så vad tycker ni jag ska göra?

Vad skulle ni gjort om ni vore jag?

Behöver era svar! I need YOUR help.    

Amanda

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Storm - 13 juni 2011 17:32

Tjabba, ladies and gentlemen! Välkomma jordinvånare!!! (till min blogg)   Det var faktiskt ett tag sen.  Men bara lugn, jag är på linan igen! (vet ej vad det betyder, hittade bara på)  Så... Om ni inte insett det än, så kan jag avslöja här oc...

Av Amanda Storm - 29 april 2011 17:13

Halluuuuuuuuuuuuuuuuu!!! (AGAIN)   Ni har väl alla hört talats om det kungliga, engelska brölloppet mellan prins William och hans Kate. Jag såg brölloppet innan idag med mamma. Egentligen tittade jag inte på det av ren vilja, jag tjatade på mamma...

Av Amanda Storm - 28 april 2011 15:50

Halluuuu!     Jaha... Breaking News: Amanda är sjuk idag! Något annat intressant? Har inte mycket att skriva om idag, tyvärr. Så ni får försöka stå ut. ;) Ses!     Amandiss ...

Av Amanda Storm - 21 april 2011 09:23

Halloj everybody AGAIN!     Äntligen har jag hämtat min dator! Den är jättebra. ÄLSKAR DEN!! <33  Ska snart till min farfar och äta middag. Min kusin är där också. ;D Har faktiskt inte så mycket att skriva om. GLAD PÅSK!!!   /Amanda  ...

Av Amanda Storm - 18 april 2011 11:02

Halloj, everybody! XD      Idag ska jag hämta min egen DATOR! Aaaah! Jag längtar ihjäl mig, alltså! Jag har sparat till en dator nu sen typ jul. Och redan NU har jag fått ihop till 3600 någonting, så pappa hittade en bra dator som kostade typ 4...

Presentation


Välkommen till min coola blogg! Rock och musik är det som gäller här. Är du lika beroende av musik som jag? Då är det här den rätta bloggen för dig.

Omröstning

Vad gör du mest på sommarlovet?
 Är med kompisar
 Cyklar varje dag
 Är uppe natten lång
 Bara slappar
 Shoppar snygga sommar-plagg
 Vet inte
 Drar på semester
 Solar
 Är med familjen
 Badar hela tiden
 Inget säskillt
 Olika saker

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards